Udruga Lima je sudjelovala na SPORTO konferenciji u Portorožu. SPORTO predstavlja najveću konferenciju za sportski marketing i sponzorstva u regiji.
Organizator je slovenska agencija S.V. – RSA Slovenija koja je odradila fantastiÄan posao Å¡to se tiÄe organizacije. Na jedanaestoj konferenciji su sudjelovali najveći struÄnjaci sportskog marketinga (Patrick Nally, Richard Ayers, Thomas van Schaik).
U dva dana trajanja izdvojili smo nekoliko najzanimljivijih predavaÄa:
1. Patrick Nally iz West Nally Group koji se smatra ocem sportskog marketinga. Iznimno zanimljivo predavanje o sportu kao sredstvu komunikacije je bilo popraćeno brojnim primjerima iz prakse. Najvažnija poruka je bila kako svi dionici nekog sportskog dogaÄ‘aja moraju sudjelovati u samom dogaÄ‘aju te da se lokalna uprava obavezno mora ukljuÄiti u sam dogaÄ‘aj.
2. Richard Ayers je po mnogima imao najzanimljivije predavanje tijekom konferencije. Govorio je o svojim poÄecima i i pravilima kojih se pridržava u svom radu. OsnivaÄ poduzeća SevenLeague je oduÅ¡evio sve prisutne zabavnim i pozitivnim pristupom. Navažnija poruka predavanja je bila: SADRŽAJ = MARKETING.
3. Thomas van Schaik je predstavio kompaniju Adidas kao Global brand Director Adidasa. Uz odliÄne primjere je pokazao kako je Adidas prepoznao priliku na druÅ¡tvenim mrežama, a pogotovo se osvrnuo na nedavno održano Svjetsko nogometno prvenstvo u Brazilu gdje je Adidas odradio odliÄan posao kampanjom ‘All In‘.
Osim navedenih predavaÄa joÅ¡ je nekoliko predavaÄa izazvalo veliku pozornost kao Nikola ÄŒavić (Nordeus) koji je predstavio gaming industriju u podruÄju sporta kroz njihovu igru za mobilne ureÄ‘aje Top11. Darko IvanÄević iz ZagrebaÄke pivovare je predstavio kampanju Ostavi trag, a Pauline Bohnjec je predstavila koncept ‘hospitality‘ na primjeru Olimpijskih igara u Londonu.
Dodijeljenje su i nagrade za najuspjeÅ¡nije projekte iz podruÄja sportskog marketinga za 2014. , a iz Hrvatske su dobitnici bili:
• KHL MedveÅ¡Äak – SPORTO brand
• Marin Čilić – SPORTO sportaš
• Sandra Perković – SPORTO sportašica
Upoznali smo nove ljude, struÄnjake u podruÄju marketinga. Predstavili smo naÅ¡e projekte (prvenstveno Bicikademiju i kampanje na druÅ¡tvenim mrežama). OdliÄno iskustvo će nam dobro doći u nastavku naÅ¡eg posla.