Kampanja Do The Right Mix je kampanja koju provodi Europska komisija u sklopu programa Održive Urbane Mobilnosti. Kampanja je poÄela 2012. godine, i predstavlja trogodiÅ¡nju inicijativu kojoj je cilj podržati održivu urbanu mobilnost u Europskoj Uniji uz dodatak NorveÅ¡ke, Islanda, LihtenÅ¡tajna i Hrvatske.
Kampanju provodi tijelo Directorate-General za Mobilnost i Transport, a financira se iz programa Intelligent Energy Europe Programme, koji je potporni program za netehnoloÅ¡ke akcije u polju energetske uÄinkovitosti i obnovljivih izvora energije.
Glavni cilj ove kampanje je promocija prednosti kombiniranja razliÄitih naÄina prijevoza. Kampanja nosi naziv ‘Do The Right Mix’ (UÄini pravu kombinaciju), a cilj joj je istaknuti i oglaÅ¡avati Äinjenicu da putem razliÄitih naÄina prijevoza za svako putovanje po potrebi , ljudi mogu poboljÅ¡ati svoje zdravlje, financije i okoliÅ¡.
Ukoliko budete fleksibilni u pristupu koriÅ¡tenja prijevoza i ukoliko prihvatite razliÄite oblike prijevoza, možete otkriti svijet pogodnosti:
- Iskoristite svoje vrijeme (koristeći javni prijevoz možete Äitati knjige, pregledavati mailove, raditi na VaÅ¡em prijenosnom raÄunalu, ili se jednostavno opustiti i sluÅ¡ati glazbu)
- Uklopite trening (bicikliranje ili hodanje do 5 km daje Vam 30 minuta vježbanja dnevno koje Vam treba kako bi ostali u formi i poboljšali zdravlje. Studije pokazju da ljudi koji hodaju 30 min dnevno mogu u prosjeku produžiti svoj život od 2-9 godina.)
- Uštedite novac (U većim gradovima gdje ljudi koriste javni prijevoz, možete uštedjeti između 500-600 litara goriva godišnje, što predstavlja oko 15 punih spremnika goriva.)
- UÄinite VaÅ¡ grad ugodnijim za život (Na putu od posla do kuće autom korisit se 20 puta viÅ¡e prostora nego ako se koristi autobus ili tramvaj.)
Herceg
Related Posts
Do The Right Mix
Udruga marketinÅ¡kih aktivnosti Lima i Udruga Brlićevac su jedni od dobitnika natjeÄaja EU Komisije u kampanji 'Do The Right Mix' za svoj projekt 'U potrazi za Hlapićem'. Ovaj projekt je nastao kao...