Udruga Lima na SPORTO konferenciji

Udruga Lima je sudjelovala na SPORTO konferenciji u Portorožu. SPORTO predstavlja najveću konferenciju za sportski marketing i sponzorstva u regiji.
Organizator je slovenska agencija S.V. – RSA Slovenija koja je odradila fantastičan posao što se tiče organizacije. Na jedanaestoj konferenciji su sudjelovali najveći stručnjaci sportskog marketinga (Patrick Nally, Richard Ayers, Thomas van Schaik).

U dva dana trajanja izdvojili smo nekoliko najzanimljivijih predavača:
1. Patrick Nally iz West Nally Group koji se smatra ocem sportskog marketinga. Iznimno zanimljivo predavanje o sportu kao sredstvu komunikacije je bilo popraćeno brojnim primjerima iz prakse. Najvažnija poruka je bila kako svi dionici nekog sportskog događaja moraju sudjelovati u samom događaju te da se lokalna uprava obavezno mora uključiti u sam događaj.

Patrick Nally Patrick Nally 1

 

2. Richard Ayers je po mnogima imao najzanimljivije predavanje tijekom konferencije. Govorio je o svojim počecima i i pravilima kojih se pridržava u svom radu. Osnivač poduzeća SevenLeague je oduševio sve prisutne zabavnim i pozitivnim pristupom. Navažnija poruka predavanja je bila: SADRŽAJ = MARKETING.

Ayers & Schaik Richard Ayers

 

3. Thomas van Schaik je predstavio kompaniju Adidas kao Global brand Director Adidasa. Uz odlične primjere je pokazao kako je Adidas prepoznao priliku na druÅ¡tvenim mrežama, a pogotovo se osvrnuo na nedavno održano Svjetsko nogometno prvenstvo u Brazilu gdje je Adidas odradio odličan posao kampanjom ‘All In‘.

Thomas van Schaik 1 Thomas van Schaik

 

Osim navedenih predavača joÅ¡ je nekoliko predavača izazvalo veliku pozornost kao Nikola ÄŒavić (Nordeus) koji je predstavio gaming industriju u području sporta kroz njihovu igru za mobilne ureÄ‘aje Top11. Darko Ivančević iz Zagrebačke pivovare je predstavio kampanju Ostavi trag, a Pauline Bohnjec je predstavila koncept ‘hospitality‘ na primjeru Olimpijskih igara u Londonu.

Nikola Cavic - Top11 Darko Ivancevic - Ozujsko

 

Dodijeljenje su i nagrade za najuspješnije projekte iz područja sportskog marketinga za 2014. , a iz Hrvatske su dobitnici bili:
• KHL Medveščak – SPORTO brand
• Marin Čilić – SPORTO sportaš
• Sandra Perković – SPORTO sportašica

 

Upoznali smo nove ljude, stručnjake u području marketinga. Predstavili smo naše projekte (prvenstveno Bicikademiju i kampanje na društvenim mrežama). Odlično iskustvo će nam dobro doći u nastavku našeg posla.

kherceg

kherceg

Working as an executive at Clarus d.o.o. Organize events through NGO Lima. Specialties: Doing projects in next domains: sport, marketing know-how, music, culture, tourism...